12. 11. 2016

,

Love KOTON


Zakaždým keď cestujem domov (Kysáč / Srbsko) ZÁVÄZNE musím „skontrolovať“ sortiment v Kotone. Za tých pár rokov ako je Koton otvorený v Big centre Nový Sad (od roku 2013) ma ponuka ani raz nesklamala. Vždy si tam kúpim minimálne jednu vec.


Tak to bolo aj naposledy. Ako prvá mi do oka padla úzka, pásavá, farebná sukňa, no hneď vedľa nej visela aj sivá. Obidve sú posledné kusy a to moje čísla. A čo teraz? V skúšobnej kabíne mi sedeli obe, keďže som sa nemohla rozhodnúť iba pre jednu, teraz mám v skrini na vešiaku obidve. Ale, to neboli jediné veci ktoré som si priniesla domov z Kotonu (predsa je to KOTON).

Ale, o tom nebudúce ;)


sukňa (pásavá, sivá) – Koton / náhrdelník – sashe.sk / kabelka – Camaieu / poltopánky – John Garfield

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.