28. 2. 2017

, ,

Soba Noodle


Toto je jeden z rýchlych a chutných receptov (keďže sú tam špagety, je to aj jeden z mojich obľúbených), ktorý ma vždy zachráni, keď sa mi nechce nič komplikované variť, alebo keď nestíham. Saba Noodle kupujem v Lidli, keď je ázijský týždeň (vždy si kúpim viacej balení).

Potrebné prísady pre jednu porciu:

💛 Soba Noodle (pšenično - pohánkové nudle) 80 g
💛 Vajce 1 ks
💛 Maslo (alebo olej na vyprážanie vajca)
💛 Olivový olej na pokvapkanie
💛 Teriyaki omáčka (alebo sójová omáčka) na pokvapkanie
💛 Soľ a korenie
💛 Čili paprika


Takto sa to podarí:

Do vriacej vody dáme variť pohánkové cestoviny (stačí ich variť 3 minúty ako je to uvedené na obale, ja som ich prvý krát nechtiac rozvarila). Na trochu masla alebo oleja si upražíme volské oko. Špagety precedíme a presypeme na tanier. Pokvapkáme teriyaki omáčkou (alebo sójovou), trochu posolíme (ak používame sójovú omáčku, pozor na soľ, keďže sójová omáčka je slaná) a okoreníme. Na vrch položíme vajce, pokvapkáme olivovým olejom a môžeme dochutiť s čili paprikou.
Dobrú chuť!


Už ste skúšali iné cestoviny okrem tých z pšeničnej múky? Ja mám rada aj ryžové a skúšala som už aj kukuričné.

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.