14. 12. 2016

,

Flowers


Už dlhší čas na sashe.sk pokukujem po kvetinových čelenkách, ale nikdy som sa neodhodlala jednu si objednať.

Keď som sa v novinách dočítala, že sa v Galérii konajú remeselnícke dni (no a na fotke boli presne vyfotené čelenky) neváhala som a hneď sme sa vybrali pozrieť sortiment. 

Mali tam výrobky z dreva, kovu, krásne šperky, nesmeli chýbať ani vianočné ozdoby a samozrejme rôzne dobroty a teplá medovina.

Keď sme sa dostali k stánku s čelenkami, nevedela som kde sa mám skôr pozerať. Všade samé kvety, všetky druhy, všetky farby. Začalo sa skúšanie a vyberanie a výherná kvietkavá čelenka pocestovala so mnou na mojej hlave domov.


Obliekla som si hrubé bodkované šaty, k nim som doladila červené silonky a jednoduché červené tričko. Na nohy som si obula kožené hnedé topánky a nech mi nie je zima, vzala som si sivý šál so zajačikmi a kabát cyklámenovej farby. Na hlavu som nasadila novú čelenku a mohli sme vyraziť na potulku. 

čelenka – sashe.sk/fffrida / sukňa - koton / topánky – kickers / kabát – gate / kabelka - brunotti

1 komentár:

Používa službu Blogger.