10. 2. 2017

,

GRAY DAY & RED


Tak dlho som pozerala na túto červenú crossbody kabelku s cvokmi Pieces Helene... objednať alebo nie? Uvažovala som aj nad čiernou farbou, ale predsa zvíťazila červená, keďže jednu malú, čiernu kabelku už mám (a červenú zatiaľ žiadnu). Piatok som si ju objednala, už bolo len treba počkať pondelok. 

Jupííí, mám radosť zo zoot-u! Vo výdajni radosti som si ju ohmatala, skontrolovala. Veľkosť sedí, farba sedí presne ako som si ju predstavovala. Spokojná z úlovkom som si  vykračovala domov.


Celý minulý víkend, ako aj týždeň, bolo pochmúrne počasie. V takom sychravom počasí sme nemali náladu ani na výlet, ani sa nám nesedelo doma celý deň. Tak sme sa išli trochu prejsť do neďalekého areálu TUKE a pofotiť outfit. 

Keďže bolo vonku všade mokro (tie kopy snehu sa začínajú topiť), obula som si čierne kotníkové čižmy. Obliekla som si teplý, biely štrikovaní sveter a k nemu moju obľúbenú (jednu z obľúbených) sivú srdiečkovú sukňu. Na vrch ešte stále zimný kabát, aspoň že som už čiapku nemusela nosiť. Tento sivý (čierna + biela = sivá) outfit (v tento sivý deň) som oživila mojou novou, žiarivou, červenou kabelkou. Nejaká farba  musí byť!

V nedeľu sivosť neopustila mesto, tak sme sa boli prejsť na potulke.

Aké máte plány na tento víkend? Aj vám už chýbajú slnečné lúče tak ako mne? Už nech rýchlo príde jar!


červená kabelka - ZooT
 štrikovaný sveter - Cropp Town
💗sukňa - H&M
členkové čižmy - o nich som písala TU
kabát - Koton


0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.