12. 11. 2017

Nová chladnička


Pamätáte sa ako som sa v minulom článku  „sťažovala“, že  potrebujem novú chladničku? Tá „košická“ bola už taká plná s magnetmi, že som ich musela lepiť na stranu chladničky.
Počas sťahovania som všetky magnety, nazbierané počas života v Košiciach, úhľadne zbalila a odložila. Čakajú na našu budúcu chladničku.

Nová „ljubljanská“ chladnička sa pomaly začala zapĺňať novými magnetmi z našich dobrodružstiev po Slovinsku. Zatiaľ je tu iba zopár magnetov (okrem toho z Ljubljany, ktorý som si kúpila hneď prvý deň) z našich výletov: Bled, Škofja Loka, Kranj, Novo Mesto, ZOO Ljublajna, Koper a Izola, Velika Planina a Kamnik

Dúfam, že táto chladnička je už poslednou, ktorá nie je moja, a že sa na nasledovnej chladničke stretnú tie slovenské magnety so slovinskými (samozrejme aj s tými srbskými a s tými nazbieranými zo zahraničia). 


Aj vy ste „magnetový maniak“ rovnako ako ja?

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.