26. 1. 2018

,

Koláč s jogurtom


Tento koláč je môj najobľúbenejší a pečiem ho zo všetkých najradšej. Je veľmi jednoduchý na prípravu a straaašne čokoládový. Naposledy som ho piekla pre kolegov do práce, keď som oslavovala narodeniny, takže už získal aj titul narodeninový! (Preto je na fotkách nepokrájaný a upiekla som až tri koláče.) Veštci sme si na koláčiku pochutnali, recept som na vyžiadanie preložila a rozposlala kolegom. 
Kto obľubuje čokoládu, odporúčam vyskúšať, budete sa oblizovať za ušami rovnako ako ja. Na fotke je koláčikupečený s polovicou miery, v okrúhlej forme, priemeru 18 cm (keďže je naša rúra maličká).



Potrebné prísady:

Na cesto:
💛 3 jogurtové poháriky cukru
💛 3 jogurtové poháriky múky
💛 3 poháriky jogurtu
💛 3 zarovnané lyžice kakaa
💛 3 malé lyžičky sódy bikarbóny
💛 1 pohárik oleja (o 2 prsty menej než by bol plný pohárik)
💛 1 vanilínový cukor

Na polevu:
💛 180 g čokolády
💛 180 ml smotany na varenie


Takto sa to podarí: 

💚 Cesto:
Všetky uvedené suroviny vymiešame v jednej nádobe. Vylejeme na pomastený a pomúčený plech (alebo vystlatý papierom na pečenie) a upečieme. Pečieme na 180 ºC asi 40 minút.
Koláč po upečení popicháme vidličkou a polejeme polevou, kým je ešte teplý.
💚 Poleva:
Čokoládu a smotanu roztopíme na pare.


2 komentáre:

  1. Koláč vypadá skvěle, ještě nikdy jsem takový nepekla. Musí chutnat úžasně :) Děkuji Ti za recept.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Nela, ako som aj napisala je to moj najoblubenejsi kolac a chutna vyborne, odporucam vyskusat :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.